Korduma Kippuvad Küsimused

 

1. Kuidas saan oma tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest tasumiseks on neli võimalust:

a. Internetipangas – kui oled Swedbanki või SEB klient, on kõige mugavam teostada eeltäidetud infoga makse oma kodupanga internetipangas. Selleks vali maksmisviis “Tasun Swedbank pangakontolt” või "Tasun SEB pangakontolt" ostu sooritamisel. 

b. Arvega – Nordea, Danske, Krediidipanga jt pankade klientidel on võimalik tasuda ostu eest arvega. Selleks vali maksmisviis “Tasun ülekandega” ostu sooritamisel ning väljastatud arve alusel on võimalik teostada maksekorraldus oma kodupanga internetipangas. Arvega maksmise võimalust saavad otseloomulikult kasutada ka Swedbanki ja SEB kliendid.

c. Krediitkaardiga – kui soovid ostu eest tasuda VISA või Mastercard krediitkaardiga, vali ostu sooritades maksmisviis "Tasun krediitkaardiga".

d. LHV järelmaksuga – kui Te ei soovi ostu eest koheselt tasuda, on võimalik taodelda LHV järelmaksu. Rohkem infot LHV järelmaksu kohta leiab siit.  


2.    Kust ma näen tellimuse transpordikulusid?
Transpordikulusid on võimalik näha “Minu ostukorvis”, kui soovitud tooted on ostukorvi lisatud. Täpse transpordikulu arvutamiseks tuleb sisestada oma postiindeks selleks ettenähtud lahtrisse ning valida “Arvuta transpordikulu”. Kuvatud summa on transpordikulu eurodes, mis ei sisaldu toote lehel kuvatavas tootehinnas.


3.    Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-mailile?
Meie süsteem saadab automaatse kinnituse e-mailile siis, kui ost on edukalt sooritatud. Juhul kui Teil tekkis tõrge näiteks internetipangas tasumisel ning automaatset ostukinnitust Teie e-mailile ei ole saabunud, võtke palun ühendust meie klienditeeningusega saates e-maili klienditugi@sansan.ee
 
4.    Kui kaua võtab aega tellimuse kohalejõudmine?
Kauba kohalejõudmise kiirus sõltub eelkõige sellest, kas soovitud toode on meil laos või on tegu tellitava tootega. See informatsioon on kuvatud igal tootekaardil “Saadavuse” blokis. Kui tegu on laos oleva tootega, on tarneaeg üldjuhul 1-5 tööpäeva, kuid täpse saabumisaja saame täpsustada siis, kui ost on sooritatud. Tellitavate toodete tarneaeg sõltub tootjast ning ligikaudne tarneaeg on kuvatud igal tootekaardil.


5.    Tellitud toode ei vasta ootustele. Mida peaksin tegema?
Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, siis on Teil õigus see toode tagastada 14 päeva jooksul. Täpsed juhendid tagastamiseks leiad siit. Tagastused pärast 14 päeva toimuvad Eesti Vabariigis kehtivate garantiitingimuste korras.


6.    Kas ma saan tellida ka tooteid, mida ma SanSan e-poest ei leia?
Saate küll! Oleme oma klientidele loonud võimaluse osta meie kaudu ka tooteid, mida me pole veel jõudnud SanSan e-poodi müügile panna. Selleks edasta oma võimalikult täpne ostusoov e-maili teel klienditugi@sansan.ee. Kui oleme Teie ostusoovi kätte saanud, võtame Teiega ühendust, et kokku leppida hinnas, kättetoimetamises ning teistes ostutingimustes.
 

7.    Mul on SanSan’i kupong. Mida sellega teha saan?
Kui olete saanud SanSan’i kupongi, siis on Teil võimalik saada allahindlust SanSan’i e-poest kupongil määratud ulatuses. Kupongi kasutamiseks tuleb pärast toote ostukorvi lisamist minna “Minu ostukorvi” ning sisestada kupongi kood vastavasse lahtrisse. Järgmiseks vajuta “Rakenda kupong” ning Teie ostukorvile rakendub automaatselt allahindlus kupongil määratud ulatuses. Igal kupongil on kehtimisaeg, mille leiad kupongilt.


8.    Kui pikk on SanSan’st ostetud toodete garantii?
Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele on iga toote puhul pretensioonide esitamise õigus kuni 2 aastat. Lisaks on mitmed tootjad otsustanud oma toodetele pakkuda 2 aastast pikemat lisagarantiid, mis pikendab pretensioonide esitamise tähtaega. Iga SanSan e-poes müüdava toote täpse garantiiaja leiab tootekaardilt “Omadused” alt.


9.    Kas SanSan transpordib tooteid ka väljaspool Eestit?
Jah, nii on! Kui soovite transportida toote Eestist väljaspoole, siis võtke meiega ühendust meili teel klienditugi@sansan.ee. Teeme Teile personaalse pakkumise transpordi maksumuse osas ning lepime kokku muudes ostutingimustes.



Sa ei leidnud oma küsimusele vastust? Kui Sinu küsimus ei olnud nimekirjas, siis edasta meile see kindlasti klienditugi@sansan.ee ning meie klienditeenindus võtab Teiega ühendust!

     

 

1.      Kuidas saan oma tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest tasumiseks on kaks võimalust:

a.       Internetipangas – kui oled Swedbanki või SEB klient, on kõige mugavam teostada eeltäidetud infoga makse oma kodupanga internetipangas. Selleks vali maksmisviis “xxx” ostu sooritamisel.

b.      Arvega – Nordea, Danske, Krediidipanga jt pankade klientidel on võimalik tasuda ostu eest arvega. Selleks vali maksmisviis “yyy” ostu sooritamisel ning väljastatud arve alusel on võimalik teostada maksekorraldus oma kodupanga internetipangas. Arvega maksmise võimalust saavad otseloomulikult kasutada ka Swedbanki ja SEB kliendid.

2.      Kust ma näen tellimuse transpordikulusid?

Transpordikulusid on võimalik näha “Minu ostukorvis”, kui soovitud tooted on ostukorvi lisatud. Täpse transpordikulu arvutamiseks tuleb sisestada oma postiindeks selleks ettenähtud lahtrisse ning valida “Arvuta transpordikulu”. Kuvatud summa on transpordikulu eurodes, mis ei sisaldu toote lehel kuvatavas tootehinnas.

3.      Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-mailile?

Meie süsteem saadab automaatse kinnituse e-mailile siis, kui ost on edukalt sooritatud. Juhul kui Teil tekkis tõrge näiteks internetipangas tasumisel ning automaatset ostukinnitust Teie e-mailile ei ole saabunud, võtke palun ühendust meie klienditeeningusega saates e-maili klienditugi@sansan.ee


4.      Kui kaua võtab aega tellimuse kohale jõudmine?

Kauba kohalejõudmise kiirus sõltub eelkõige sellest, kas soovitud toode on meil laos või on tegu tellitava tootega. See informatsioon on kuvatud igal tootekaardil “Saadavuse” blokis. Kui tegu on laos oleva tootega, on tarneaeg üldjuhul 1-5 päeva, kuid täpse saabumisaja saame täpsustada siis, kui ost on sooritatud. Tellitavate toodete tarneaeg sõltub tootjast ning täpne tarneaeg on samuti kuvatud igal tootekaardil.

5.      Tellitud toode ei vasta ootustele. Mida peaksin tegema?

Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, siis on Teil õigus see toode tagastada 14 päeva jooksul. Täpsed juhendid tagastamiseks leiad siit:

xxx 

Tagastused pärast 14 päeva toimuvad Eesti Vabariigis kehtivate garantiitingimuste korras.

6.      Kas ma saan tellida ka tooteid, mida ma SanSan’i e-poest ei leia?

Saate küll! Oleme oma klientidele loonud võimaluse osta meie kaudu ka tooteid, mida me pole veel jõudnud SanSan e-poodi müügile panna. Selleks edasta oma võimalikult täpne ostusoov kas e-maili teel klienditugi@sansan.ee või kasutades selleks spetsiaalset vormi aadressil http://www.sansan.ee/contacts/. Kui oleme Teie ostusoovi kätte saanud, võtame Teiega ühendust, et kokku leppida hinnas, kättetoimetamises ning teistes ostutingimustes.


7.      Sain kätte oma tellimuse, kuid ma pole kindel, kuidas toodet paigaldada. Kuidas toimin?

SanSan’ist ostetud toote paigaldamine pole probleem. Meil on üle Eesti suur võrgustik tunnustatud meistrimeestest, kelle abiga on võimalik kiirelt paigaldada kõik SanSan’ist ostetud tooted.

Kui Te soovite paigaldust Tallinnas, siis selleks on kõige mugavam tellida paigaldus otse SanSan e-poest http://www.sansan.ee/teenused. Paigalduse tellimiseks väljaspool Tallinna võtke palun ühendust meie klienditeenindusega klienditugi@sansan.ee ning lisage informatsioon paigaldatavast tootest ning võimalikult täpsest asukohast. Selle informatsiooni põhjal teeme Teile personaalse pakkumise toote paigaldamise kohta.

8.      Mul on SanSan’i kupong. Mida sellega teha saan?

Kui olete saanud SanSan’i kupongi, siis on Teil võimalik saada allahindlust SanSan’i e-poest kupongil määratud ulatuses. Kupongi kasutamiseks tuleb pärast toote ostukorvi lisamist minna “Minu ostukorvi” ning sisestada kupongi kood vastavasse lahtrisse. Järgmiseks vajuta “Rakenda kupong” ning Teie ostukorvile rakendub automaatselt allahindlus kupongil määratud ulatuses.

Igal kupongil on kehtimisaeg, mille leiad kupongi tagant.

9.      Kui pikk on SanSan’st ostetud toodete garantii?

Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele on iga toote puhul pretensioonide esitamise õigus kuni 2 aastat. Lisaks on mitmed tootjad otsustanud oma toodetele pakkuda 2-st aastast pikemat lisagarantiid, mis pikendab pretensioonide esitamise tähtaega. Iga SanSan e-poes müüdava toote täpse garantiiaja leiab tootekaardilt “Lisainformatsiooni” alt.    

 

Sa ei leidnud oma küsimusele vastust? Kui Sinu küsimus ei olnud nimekirjas, siis edasta meile see kindlasti klienditugi@sansan.ee ning meie klienditeenindus võtab Teiega ühendust!

Swedbank. Siin saate maksta internetipangas Siin saate maksta SEB internetipangas